Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach

Czyże 98, 17-207 Czyże

 

Zamówienia publiczne

Czyże, dnia 13.01.2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1. Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach, 17-207 Czyże 98

zaprasza do złożenia oferty.

 

2. Przedmiot zamówienia:

 

opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu obejmującego działkę nr 124/1 w miejscowości Szostakowo przy Dziennym Domu Pomocy w Szostakowie

 

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej;

2) W ramach zagospodarowania terenu działkę nr 124/1 (o łącznej powierzchni 0,1128 ha) w Szostakowie, przewiduje się następujące elementy:

a) utwardzenie terenu kostką brukową;

b) budowa wiaty rekreacyjnej do 24m2;

c) elementy siłowni zewnętrznej;

d) elementy oświetlenia panelami fotowoltaicznymi;

e) elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci)

f) nasadzenia zieleni.

Szczegółowe rozwiązania, elementy zagospodarowania Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym w trakcie opracowywania koncepcji projektu. W toku opracowywania dokumentacji Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym istotne rozwiązania projektowe, materiałowe, kolorystykę.

3) Dokumentacja projektowo-kosztorysowo powinna zawierać:

- decyzję właściwego organu;

- kosztorys inwestorski 4 egzemplarze wersja papierowa;

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 4 egzemplarze wersja papierowa;

- elektroniczna wersja dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

4) Dokumenty należy wykonać z należytą starannością zgodnie z wymaganiami.

5) Mapę do celów projektowych zamawia Wykonawca (jeżeli jest wymagana)

6) Wskazana jest wizja lokalna na terenie objętym pracami projektowymi.

7) Wykonawca opisze w dokumentacji technologię robót oraz materiały budowlane, urządzenia i inne wyroby w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie uczestników postępowania przetargowego na wykonanie robót wg przedmiotowej dokumentacji. Wykonawca w trakcie sporządzania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zobowiązany jest uwzględnić przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacje w zakresie technologii wykonania robót, rozwiązań technicznych, doboru materiałów i urządzeń, zawarte w dokumentacji projektowej powinny określać przedmiot umowy o roboty budowlane bez używania nazw własnych, patentów, znaków towarowych i nazw producentów a poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne dane.

 

3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

a) termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie od daty podpisania umowy – zakończenie do 31 marca 2023 r. (przekazanie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu, potwierdzono protokolarnie)

b) miejsce realizacji: działka nr 124/1 przy Dzienny Dom Pomocy w Szostakowie

 

4. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy:

1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, podpisaną przez

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpieczeństwa i zachowania poufności informacji oraz danych uzyskanych w związku z  realizacją Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

c) Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia.

d) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

e) Wykonawca w trakcie trwania umowy ma obowiązek zachowania stałości ceny wskazanej w złożonej Zamawiającemu ofercie

f) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

g) Wykonawca ponosi opłaty związane z uzyskaniem niezbędnych warunków i decyzji koniecznych do opracowania dokumentacji.

 

5. Kryterium wyboru oferty:

cena – 100%

 

6. Oferta powinna zawierać:

a) Cenę za usługę uwzględniając wszelkie koszty poboczne;

b) Pełną nazwę Wykonawcy z adresem, nr NIP, regon i numer telefonu.

c) Osobę do kontaktu z numerem telefonu i adresem poczty elektronicznej.

d) Formularz ofertowy – załącznik nr 1.

 

7. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e.stepaniuk@ugczyze.pl, gopsczyze@wp.pl

bądź listownie na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach

17-207 Czyże 98

z dopiskiem „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu w miejscowości Szostakowo przy Dziennym Domu Pomocy”

 

w terminie do 25 stycznia 2023 r. godz. 1000

 

8. Warunki płatności, przelew do 14 dni od daty dostarczenia faktury VAT.

 

9. Osoba uprawniona do kontaktu: Emilia Stepaniuk tel. 85 655 44 19

10. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.

Oferty, które wpłynął po wyznaczonym terminie składania nie będą rozpatrywane.

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.

 

O ewentualnym wyborze oferty zostaną Państwo poinformowani pocztą elektroniczną lub telefonicznie

Oferta


Oferta

Czyże, dnia 10.11.2022 r.

ZAPYTANIE    OFERTOWE

1. Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach, 17-207 Czyże 98

zaprasza do złożenia oferty.

 

2. Przedmiot zamówienia:

 

zorganizowanie podstawowego kursu z zakresu I pomocy przedmedycznej dla 15 seniorów

 

w związku z realizacją zadania pod tytułem „Świadomy senior – bezpieczny senior” współfinansowanego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” edycja 2022 r.

 

Zakres przedmiotu zamówienia:

a) Przeprowadzenie szkolenia/kursu podstawowego z zakresu I pomocy przedmedycznej dla 15 seniorów

b) Celem kursu będzie praktyczne przygotowanie do udzielenia I pomocy przedmedycznej w nagłych przypadkach i nabycie następujących umiejętności: pomoc przy zawałach, udarach, zatrzymaniu krążenia. Podczas spotkania instruktorzy  powinni zwrócić uwagę seniorów jak obserwować samego siebie, swojego męża partnera, czy osoby z najbliższego otoczenia . Zwrócić uwagę na umiejętność rozpoznawania objawów chorób u siebie i innych, rejestrowanie zmian w swoim zdrowiu, zapisywanie tych zmian po to żeby lekarz mógł lepiej pomóc.

c) Wydanie uczestnikom zaświadczeń oraz materiałów szkoleniowych.

d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu dydaktycznego.

 

3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

a) termin wykonania zamówienia: listopad 2022 r.

b) miejsce realizacji: Dzienny Dom Pomocy w Szostakowie

c) warunki płatności: wynagrodzenie zostanie wypłacone po realizacji zamówienia, 7 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze,

d) okres gwarancji: brak

 

4. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy:

a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, dysponować wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należytą realizację zamówienia.

b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpieczeństwa i zachowania poufności informacji oraz danych uzyskanych w związku z  realizacją Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

c) Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia.

d) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

e) Wykonawca w trakcie trwania umowy ma obowiązek zachowania stałości ceny wskazanej w złożonej Zamawiającemu ofercie

 

5. Kryterium wyboru oferty:

cena – 60%

program – 40 %

 

6. Kompletna oferta powinna zawierać:

a) Cenę usługi za 1 osobę uwzględniając wszelkie koszty poboczne.

b) Pełną nazwę Wykonawcy z adresem, nr NIP, regon i numer telefonu.

c) Osobę do kontaktu z numerem telefonu i adresem poczty elektronicznej.

 

7. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e.stepaniuk@ugczyze.pl, gopsczyze@wp.pl

 

bądź listownie na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach

17-207 Czyże 98

z dopiskiem „Oferta na szkolenie z I pomocy przedmedycznej dla seniorów w ramach projektu „Świadomy senior – bezpieczny senior” współfinansowanego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” edycja 2022 r.

 

w terminie do 17 listopada 2022 r.


Oferta

Czyże, dnia 18.10.2022 r.

ZAPYTANIE    OFERTOWE

 

1. Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach, 17-207 Czyże 98

zaprasza do złożenia oferty.

 

2. Przedmiot zamówienia:

 

zorganizowanie podstawowego kursu z zakresu I pomocy przedmedycznej dla 15 seniorów

 

w związku z realizacją zadania pod tytułem „Świadomy senior – bezpieczny senior” współfinansowanego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” edycja 2022 r.

 

Zakres przedmiotu zamówienia:

a) Przeprowadzenie szkolenia/kursu podstawowego z zakresu I pomocy przedmedycznej dla 15 seniorów

b) Celem kursu będzie praktyczne przygotowanie do udzielenia I pomocy przedmedycznej w nagłych przypadkach i nabycie następujących umiejętności: pomoc przy zawałach, udarach, zatrzymaniu krążenia. Podczas spotkania instruktorzy  powinni zwrócić uwagę seniorów jak obserwować samego siebie, swojego męża partnera, czy osoby z najbliższego otoczenia . Zwrócić uwagę na umiejętność rozpoznawania objawów chorób u siebie i innych, rejestrowanie zmian w swoim zdrowiu, zapisywanie tych zmian po to żeby lekarz mógł lepiej pomóc.

c) Wydanie uczestnikom zaświadczeń oraz materiałów szkoleniowych.

d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu dydaktycznego.

 

3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

a) termin wykonania zamówienia: listopad 2022 r.

b) miejsce realizacji: Dzienny Dom Pomocy w Szostakowie

c) warunki płatności: wynagrodzenie zostanie wypłacone po realizacji zamówienia, 7 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze,

d) okres gwarancji: brak

 

4. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy:

a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, dysponować wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należytą realizację zamówienia.

b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpieczeństwa i zachowania poufności informacji oraz danych uzyskanych w związku z  realizacją Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

c) Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia.

d) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

e) Wykonawca w trakcie trwania umowy ma obowiązek zachowania stałości ceny wskazanej w złożonej Zamawiającemu ofercie

 

5. Kryterium wyboru oferty:

cena – 50%

program – 50 %

 

6. Kompletna oferta powinna zawierać:

a) Cenę usługi za 1 osobę uwzględniając wszelkie koszty poboczne.

b) Pełną nazwę Wykonawcy z adresem, nr NIP, regon i numer telefonu.

c) Osobę do kontaktu z numerem telefonu i adresem poczty elektronicznej.

 

7. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e.stepaniuk@ugczyze.pl, gopsczyze@wp.pl

 

bądź listownie na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach

17-207 Czyże 98

z dopiskiem „Oferta na szkolenie z I pomocy przedmedycznej dla seniorów w ramach projektu „Świadomy senior – bezpieczny senior” współfinansowanego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” edycja 2022 r.

 

w terminie do 3 listopada 2022 r.


Czyże, dnia 12.07.2022 r.

ZAPYTANIE    OFERTOWE

 

1. Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach, 17-207 Czyże 98

zaprasza do złożenia oferty.

 

2. Przedmiot zamówienia:

 

Przeprowadzenie dwudniowego szkolenia na temat przemocy w rodzinie dla członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Czyżach, Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, radnych, sołtysów, włodarzy

do 30 osób

 

w związku z realizacją zadania pod tytułem „Świadomy senior – bezpieczny senior” współfinansowanego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” edycja 2022 r.

 

Zakres przedmiotu zamówienia:

a) Przeprowadzenie dwudniowego szkolenia (1 dzień - teoria, 2 dzień - warsztaty) z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla specjalistów zajmujących się problematyką przemocy tj. członków Zespołu Interdyscyplinarnego, członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, pracowników GOPS oraz radnych, sołtysów i włodarzy. Celem szkolenia będzie zwiększenie skuteczności w profilaktyce i zwalczaniu zjawiska przemocy domowej ze szczególnym uwzględnieniem przemocy wobec osób starszych. Podczas szkolenia powinny być omówione treści takie jak: wykluczenie społeczne osób starszych i niepełnosprawnych; zjawisko przemocy wobec osób starszych i niepełnosprawnych – przyczyny, determinanty, czynniki ryzyka; portret osoby doznającej przemocy i sprawcy przemocy; uzależnienie od alkoholu a przemoc wobec osób starszych.

b) Wydanie uczestnikom zaświadczeń oraz materiałów szkoleniowych.

c) Zapewnienie niezbędnego sprzętu dydaktycznego.

 

3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

a) termin wykonania zamówienia: dwa dni w II połowie sierpnia 2022 r.

     poniedziałek – piątek, godz. 8.00-15.00

b) miejsce realizacji: Dzienny Dom Pomocy w Szostakowie lub Urząd Gminy Czyże.

c) warunki płatności: wynagrodzenie zostanie wypłacone po realizacji zamówienia, 7 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze,

d) okres gwarancji: brak

 

4. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy:

a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, dysponować wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należytą realizację zamówienia.

b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpieczeństwa i zachowania poufności informacji oraz danych uzyskanych w związku z  realizacją Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

c) Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia.

d) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

e) Wykonawca w trakcie trwania umowy ma obowiązek zachowania stałości ceny wskazanej w złożonej Zamawiającemu ofercie

 

5. Kryterium wyboru oferty:

cena – 50%

program – 50 %

 

6. Kompletna oferta powinna zawierać:

a) Cenę usługi  uwzględniającą wszelkie koszty poboczne.

b) Pełną nazwę Wykonawcy z adresem, nr NIP, regon i numer telefonu.

c) Osobę do kontaktu z numerem telefonu i adresem poczty elektronicznej.

d) Opisany program szkolenia

 

7. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e.stepaniuk@ugczyze.pl, gopsczyze@wp.pl

bądź listownie na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach

17-207 Czyże 98

z dopiskiem „Oferta na szkolenie dla członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Czyżach, Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, radnych, sołtysów, włodarzy w ramach projektu „Świadomy senior – bezpieczny senior” współfinansowanego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” edycja 2022

w terminie do dnia 26 lipca 2022 r.

 

Wszelkich informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela kierownik GOPS- Emilia Stepaniuk

tel. 85 655 44 19; adres e-mail: e.stepaniuk@ugczyze.pl lub gopsczyze@wp.pl

 

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania nie będą rozpatrywane.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.

 

O ewentualnym wyborze oferty zostaną Państwo poinformowani pocztą elektroniczną lub telefonicznie


 

Czyże, dnia 17.06.2022 r.

ZAPYTANIE    OFERTOWE

1. Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach, 17-207 Czyże 98

zaprasza do złożenia oferty.

2. Przedmiot zamówienia:

zorganizowanie 2 dniowego wyjazdu połączonego z warsztatami umiejętności społecznych dla seniorów

w związku z realizacją zadania pod tytułem „Świadomy senior – bezpieczny senior” współfinansowanego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” - edycja 2022 r.

 

Zakres przedmiotu zamówienia:

a) usługa polega na zorganizowaniu 2 dniowego wyjazdu dla seniorów

b) ilość uczestników wyjazdu : do 22 osób

3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

a) termin wykonania zamówienia: wrzesień 2022 r.

b) miejsce atrakcyjne turystycznie poza województwem podlaskim

c) warunki płatności: wynagrodzenie zostanie wypłacone po realizacji zamówienia, 7 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze,

d) okres gwarancji: brak

4. Zadania wykonawcy:

a) zapewnienie przewozu uczestników z Czyż do miejsca pobytu, oraz z miejsca pobytu do Czyż autokarem;

b) Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźnika posiadającego wszelkie zezwolenia i licencje;

c) Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia przed wyjazdem pojazdu przez odpowiednie służby pod względem stanu technicznego. W przypadku złego stanu technicznego bądź awarii pojazdu, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić zastępczy środek transportu tj. autokar. Zapewnienie ubezpieczenia NNW dla uczestników. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu ubezpieczenie na co najmniej 1 dzień przed wyjazdem

Wykonawca zapewni:

1. Wyżywienie całodzienne – 2 dni (tj. 2 obiady, kolację, śniadanie, prowiant na drogę).

2. Wycieczki po okolicy z przewodnikiem.

3. Salę przystosowaną do prowadzenia warsztatów (warsztaty umiejętności społecznych przeprowadzą pracownicy GOPS)

4. Inne

5. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy:

a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, dysponować wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należytą realizację zamówienia.

b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpieczeństwa i zachowania poufności informacji oraz danych uzyskanych w związku z  realizacją Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

c) Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia.

d) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

e) Wykonawca w trakcie trwania umowy ma obowiązek zachowania stałości ceny wskazanej w złożonej Zamawiającemu ofercie

6. Kryterium wyboru oferty:

cena – 50%

program – 50 %

7. Kompletna oferta powinna zawierać:

a) cena podana w ofercie powinna być wyrażona w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku – cena za 1 osobę i cena ogółem;

b) cena oferty winna obejmować wszystkie koszty z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego;

c) pełną nazwę Wykonawcy z adresem, nr NIP, regon i numer telefonu;

d) oferta powinna przedstawić szczegółowy program oraz opis warunków noclegu.

8. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e.stepaniuk@ugczyze.pl, gopsczyze@wp.pl

bądź listownie na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czyżach

17-207 Czyże 98

z dopiskiem „Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdu połączonego z warsztatami umiejętności społecznych dla seniorów „Świadomy senior – bezpieczny senior” współfinansowanego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w ramach Programu Osłonowego „Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” edycja 2022r.

w terminie do 11 lipca 2022 r.

Wszelkich informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela kierownik GOPS Emilia Stepaniuk   tel. 85 655 44 19; adres e-mail: e.stepaniuk@ugczyze.pl

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania nie będą rozpatrywane.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.

O ewentualnym wyborze oferty zostaną Państwo poinformowani pocztą elektroniczną lub telefonicznie


 

Czyże, dn. 29.12.2020 r.

S.271.10.2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na świadczenie usługi dowozu uczestników do dziennego Domu Pomocy w Szostakowie w związku z realizacją projektu ”Nie jesteś sam!”, współfinansowanego z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: IX. Rozwój Lokalny; Działanie: 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego.

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 Euro

 

  1. Zamawiający:

Gmina Czyże

Czyże 98

17-207 Czyże

e-mail: a.stankowska@ugczyze.pl

tel. 85 655 44 19

NIP 6030015765

 

Kod CPV: 60100000-9 usługi w zakresie transportu zbiorowego  

                        

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

Świadczenie usług transportowych – dowozu dla seniorów – uczestników Dziennego Domu Pomocy w Szostakowie z miejsca ich zamieszkania do i z ośrodka wsparcia, w okresie 03.02.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni robocze, z wyłączeniem świąt dla 12 uczestników Dziennego Domu Pomocy w Szostakowie w związku z realizacją projektu ”Nie jesteś sam!”, współfinansowanego z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: IX. Rozwój Lokalny; Działanie: 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego.

 

 

                                               

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Usługa transportowa – dowozu dla 12 seniorów – uczestników Dziennego Domu Pomocy w Szostakowie z miejsca ich zamieszkania do i z ośrodka wsparcia, w okresie 03.02.2021 r. do 31.12.2021 r. w dni robocze, z wyłączeniem świąt w związku z realizacją projektu ”Nie jesteś sam!”, współfinansowanego z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: IX. Rozwój Lokalny; Działanie: 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego.

Zakładane godziny świadczenia usługi:

- przywóz do ośrodka w godzinach 8.00-9.00

- odwóz z ośrodka w godzinach 15.00-16.00

 

Zamawiający wymaga :

  1. Usługa będzie realizowana dla maksymalnie 12 podopiecznych (w zależności od liczby podopiecznych) w dni robocze z wyłączeniem świąt przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w okresie 03.02.2021 r. do 31.12.2021r. Łącznie 232 dni.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu końcowego realizacji zamówienia, a co za tym idzie aneksowania warunków umowy dotyczących tej zmiany.
  3. Przewóz uczestników DDP realizowany będzie codziennie w dni pracujące wg uzgodnionej z koordynatorem projektu trasy na terenie Gminy Czyże (miejscowości: Czyże, Klejniki, Kuraszewo, Kamień, Łuszcze, Szostakowo).
  4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy i/lub godzin wykonywania usługi, w przypadku wystąpienia zjawisk niezależnych od Zamawiającego, w szczególności wprowadzenia obostrzeń epidemicznych.
  5. Pojazd, którym będzie realizowana usługa powinien być sprawny technicznie, czysty, wyposażony w ogrzewanie.
  6. Zamawiający nie wyklucza możliwości przewozu osób z niepełnosprawnościami.
  7. W przypadku awarii środka transportu Przewoźnik zobowiązuje się do podstawienia innego środka transportu przystosowanego do wykonania przedmiotu umowy. Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 120 minut.
  8. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia obsługi pojazdu przez kierowcę/-ów o odpowiednich kwalifikacjach i odpowiednim stanie zdrowia, a w przypadku niedyspozycji kierowcy, do niezwłocznego zapewnienia zastępstwa, niezależnie od przyczyny niedyspozycji.
  9. Wykonawca ponosi kosztów kontroli, która wykaże, ze pojazd nie spełnia wymagań technicznych, oraz zobowiązuje się do niezwłocznego zapewnienia na własny koszt pojazdu zastępczego spełniającego co najmniej wymogi stawiane pojazdowi zastępowanemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełniania przez kierowcę/ -ów wymogów określonych w przepisach prawa dla kierowania pojazdami mechanicznymi. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby usługi realizowane były przez kierowcę/ - ów, którzy: posiadają prawo jazdy kategorii właściwej dla pojazdu, który będą obsługiwać oraz posiadają aktualne badania lekarskie i psychotechniczne dopuszczające do prowadzenia pojazdów samochodowych zgodnie z posiadaną kategorią.

 

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu poniższych kryteriów:

  1. cena „C”– 100%,
  2. Największa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
  3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym i który otrzyma największą liczbę punktów.
  4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia.

Miejsce: Dzienny Dom Pomocy w Szostakowie, Szostakowo 13a, 17-200 Hajnówka

Trasa: teren Gminy Czyże, miejscowości: Kuraszewo, Klejniki, Czyże, Osówka, Szostakowo, Łuszcze, Kamień. (do 100 km dziennie)

Termin realizacji zamówienia: 03 luty 2021 r. – 31 grudzień 2021 r., od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, łącznie 232 dni dla 12 osób dziennie.

Szczegółowy harmonogram ustalony zostanie z koordynatorem projektu i zgodny będzie z oczekiwaniami uczestników.

  1. Rozstrzygnięcie postępowania  i zlecenie realizacji zamówienia:  

Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano. 

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawcą.             W przypadku odmowy wykonania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z oferentem, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.

Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienia zaoferowanej ceny oraz unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek z ofert.

Zamawiający odrzuci ofertę, która będzie niekompletna (np. nie zawiera wszystkich wymaganych zapytaniem dokumentów lub dokumenty te zawierają błędy) lub jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego lub gdy Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu na podstawie okoliczności wskazanych w zapytaniu ofertowym.

 

  1. Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:

Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 15.01.2021 r. do godz. 15.00
w Urzędzie Gminy w Czyżach, Czyże 98, 17-207 Czyże.

Dokumenty będą przyjmowane w dni powszednie w godzinach pracy ośrodka tj. 7.20-15.20. ofert złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty na wskazany adres, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

  1. Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.
  2. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli będzie niekompletna (np. nie zawiera wszystkich wymaganych zapytaniem dokumentów lub dokumenty te zawierają błędy) lub jej treść nie będzie odpowiadać treści Zapytania ofertowego lub gdy Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu na podstawie okoliczności wskazanych w Zapytaniu ofertowym.
  5. Ofertę należy przygotować z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór określony został w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
  6. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty lub oświadczenia przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  7. Oferta winna zawierać cenę brutto obejmującą zamówienie podając ją cyfrowo i słownie. Wszystkie ceny muszą być wyrażone w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  8. Zaoferowana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z zapisami niniejszego Zapytania ofertowego, w tym koszty transportu,  jak i wszelkie inne składki, opłaty oraz podatki, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający dokona poprawek w ofertach:

 - oczywistych omyłek pisarskich;

- oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. O dokonanych poprawkach w ofercie Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

 

Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.

 

Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.

 

  1. Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
  1. pisemnie na adres: Urząd Gminy w Czyżach, Czyże 98, 17-207 Czyże
  2. faxem 85 681 89 91

c) e-mailem a.stankowska@ugczyze.pl

d) osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:

w sprawach proceduralnych, merytorycznych oraz przedmiotu zamówienia – Anna Stankowska tel. 85 655 44 19, e -mail: a.stankowska@ugczyze.pl

 

Możliwość i przyczyny unieważnienia postępowania

Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia bez podawania przyczyny oraz w przypadku, jeżeli:

  • nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, w szczególności gdy umowa może zostać uznana za nieważną na podstawie odrębnych przepisów;
  • w przypadku zaistnienia innej ważnej przyczyny niezależnej od Zamawiającego.

 

  1. Warunki płatności za przedmiot zamówienia:

Płatność będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

 

Dodatkowe informacje

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  2. Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego – załącznik nr 4
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. W niniejszym postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

 

Dokumenty wymagane od Wykonawcy

 

Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył wraz z ofertą (na formularzu będącym załącznikiem nr 1 zapytania) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków określonych w niniejszej specyfikacji tj :

- aktualny odpis z właściwego rejestru,

- oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2,

- oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym – załącznik nr 3

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

- załącznik nr 1 – formularz ofertowy,

- załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,

- załącznik nr 3 - oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym,

- załącznik nr 4 – projekt umowy

 

 

 

Klauzula o ochronie danych osobowych:

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Wójt Gminy Czyże, Czyże 98, 17-207 Czyże, tel. 85 681 35 17, fax 85 681 89 91.
  3. W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: iod@ugczyze.pl.
  4. Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań publicznych wynikających z przepisów prawa. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do prawidłowego i sprawnego przebiegu zadań publicznych realizowanych przez GOPS.
  5. W sytuacjach, gdy podanie lub przekazanie danych osobowych nie jest konieczne, przysługuje Panu/Pani prawo odmowy podania swych danych lub prawo niewyrażenia zgody na ich przetwarzanie (w przypadku zadań innych niż zadania publiczne). Niepodanie przez Pana/Panią danych osobowych lub brak zgody na ich przetwarzanie będzie skutkować brakiem możliwości realizacji tych zadań.
  6. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych, może Pan/Pani wycofać ją w dowolnym momencie. W tym celu należy zwrócić się pisemnie do Administratora Danych.
  7. Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom  w szczególności na podstawie obowiązujących przepisów prawa.                                          W usprawiedliwionych przypadkach dane te mogą być udostępnione, na podstawie umów gwarantujących bezpieczeństwo danych osobowych, instytucjom świadczącym usługi serwisowe, gwarancyjne oraz wsparcia merytorycznego/organizacyjnego.
  8. Pana/ Pani dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do zrealizowania zadania lub zadań w związku z którymi zostały zebrane.  Po zakończeniu realizacji tych zadań dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w calach archiwalnych.
  9. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych oraz możliwość ich uzupełnienia i aktualizowania. Ma Pan/Pani prawo żądać wstrzymania przetwarzania lub usunięcia danych, które zebraliśmy za Pana/Pani zgodą. Równocześnie ma Pan/Pani prawo do przeniesienia danych osobowych.
  10. Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego  w przypadku przetwarzania zebranych danych osobowych w sposób sprzeczny z rozporządzeniem RODO.
  11. nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

     

.

 

..................................................                               ..................................................

      (miejscowość  data)                                                ( podpis i pieczątka imienna uprawnionego

                                                                                             (-ych) przedstawiciela(-li) firmy Wykonawcy)    

 

 

Załączniki:

Załącznik senior

Utworzono dnia 10.11.2022, 12:55

Oferta

Utworzono dnia 18.10.2022, 19:56

Załącznik

Utworzono dnia 19.02.2021, 14:11